Friday, September 2, 2011

Pre-Wedding Photoshoot Retro


Photoshoot Wedding or Pre-wedding adalah saat paling best n seronok sangat2 bagi orang yang suka bergambar macam aku ni =) tergedik sane, tergedik sini..hihihi..btw, sesi photoshoot ni boleh mengeratkan silaturrahim antara 2 insan taw.

untuk pre-wedding photoshoot , aku pilih tema RETRO.. korang boleh bayangkan macam mane tak? aku bagai nk gile buat research taw..hihihi..mintak pendapat my Lovely sis, my adik2, my hubby (At the time he is my Fiancee..hihihi ) En.hubby serahkan bulat2 padaku... so, at 1st.. aku pk nk pakai mcm ala2 cite Diari Romeo. Dengan rambut "kembang", spec besar, kasut but.. susah jugakla nk carik props tu..so, aku pon carik ape yg ader jela.. yang aku dapat Retro ala2 zaman Saloma dgn Sarip dol..hihihi..layan~

Props yang aku dapat tuk Pre-wedding
  • 1.Baju polka dots
  • 2.Belt
  • 3.High heels putih
  • 4.Legging
  • 5.Rantai
  • 6.Scarf polka Dots
  • 7.Spec "mata Lalat" hihihi...
  • 8.wordings~
  • 9.VESPA( ni Vespa Abah..time bercinta dengan mak dulu)
  • 10.Baju kotak2 tuk my hubby
  • 11.Spec Rayban (Sponsored by my Abang )
  • 12.Make-up Retro..hihihi

Vespa ni props paling penting yang menjayakan lagi photoshoot ni... So, ni la sebahagian dari hasil photoshoot by Bro Eddy Photographer~




Retro Style



Great Moment Ever!


Love u is wonderful things





No comments:

Post a Comment