Saturday, September 3, 2011

Sentimental Value VS Circulation Of Technology


Dalam banyak2 barang yang aku ade, HP la barang yang paling ade sentimental value taw bagi aku. ke mane saje aku pegi, hP msti ader dgn aku. except time mandi la..hihi.. btw, aku da ader 2 hp.. da lame Hp ni ader dgn aku..both SONY ERICSSON taw..aku pengguna tegar SONY =)


ni 2nd hP aku..1st Hp NOKIA 3100...HP tu ader lagi dalam kotak kt Stor umah Kampung..huhuhu.. ok, berbalik kpd HP Sony Ericsson aku ni...ni model K750i.. sentimental value sgt2 tinggi..aku beli Hp ni tahun 2005..time tu gune duit PTPTN skit + duit abah..bayangkan, da 6tahun HP ni dgn aku, so far die takder masalah..cume lately ni bateri cpt..yela, barang lame..time tu kire hebatla, kalo ader hp MP3 n Kamera..hahaha... macam2 dalam hp..uish..hnya aku je yg tahu =)





ni plak 2nd HP..my hubby yang bagi..time tu aku dapat Dekan. so, as reward die bagi HP+line celcom.. bergayut 24jam tp stadi aku tak pnh lupe taw..Alhamdulillah, pointer tak pnh jatuh =)
dat time die bagi aku HP ni, Hp ni baru je kuar..kire latest person jugakla dapat pakai..time ni 2008.. so far, umur die dgn aku da 3thn =)

tapi, baru2 ni kmi ader survey HP baru..so, aku terjupe satu HP yang sangat2 CUTE seCuTE namenye =) HTC CHACHA ... hihihi..tak sabar rasenye nk jadi tuan kps chacha..even aku ader yang baru one day, aku takkan lupe pada yang lame tu =) Comel kn cik CHACHA.. anyway, Sentimental value tetap disimpan...Circulation of tech of kena follow jugak kot..hihihi..coz im addict to on9 n fb.. tp task as hamba Allah, Wife, anak & teacher tak pnh diabaikan =)
ok la, nite all..
Esok nk keje plak..nk jumpe all my cute Students.. =)

No comments:

Post a Comment